Pobyt na terenie obiektu oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony wyłącznie pod opieką osób dorosłych,
które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny.
Osoby nie zakwaterowane, a przebywające w nim powinny zostać zgłoszone
właścicielowi obiektu przez wynajmującego, który ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w trakcie odwiedzin.
Na terenie obiektu zabrania się prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań
promocyjnych i reklamowych bez zgody właściciela obiektu.
Na terenie obiektu zabrania się organizacji imprez bez zgody właściciela obiektu.
Na terenie obowiązuje bezwzględny nakaz trzymania zwierząt na uwięzi.
Zwierzęta nie mogą pozostawać na terenie obiektu bez opieki właściciela.
Zakaz załatwiania zwierząt na terenie obiektu.
Tereny zielone obiektu są dozorowane poprzez zestaw monitoringu i są wyłącznie do wglądu dla właściciela obiektu i na życzenie służb porządkowych (policji itp.)
Doba rozpoczyna się o godzinie 14.00, a kończy o 10.00 dnia następnego.
Rezygnacja z części pobytu, wcześniejszy wyjazd nie podlega zwróceniu części
kosztów pobytu.
Wszystkie osoby wjeżdżające na teren obiektu zobowiązane są do:
– dokonania meldunku na podstawie dowodu tożsamości
– wniesienia opłaty za pobyt w dniu przyjazdu
Z chwilą przejęcia kluczy do apartamentu, zameldowany Gość staje się osobą
materialnie odpowiedzialną za bazę noclegową i jej wyposażenie. Rekompensata
pieniężna zostanie naliczona według wycenionych kosztów naprawy. Gość ma
obowiązek uregulować opłatę najpóźniej w dniu wyjazdu.
Każda osoba korzystająca z apartamentów jest zobowiązana do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Jeśli gość w pierwszej godzinie zameldowania zauważy jakieś usterki ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić pracowników obiektu, jeśli tego nie dokona zostanie obciążony kosztami szkody.
Zgubienie kluczy przez Gościa skutkuje uiszczeniem opłaty w wysokości 150 zł.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
– pod wpływem alkoholu lub środków odurzających
– które zachowują się agresywnie
– które nie poinformowały właściciela obiektu z zorganizowaniu imprezy
W apartamentach zabrania się w szczególności:
– palenia tytoniu, oraz wszelkich wyrobów tytoniowych wraz z epapierosami i
pochodnymi
– wynoszenia z apartamentu przedmiotów stanowiących jego wyposażenie (np. meble, koce nie przeznaczone do plażowania),
– pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod napięciem.
– używania elementów grzejnych nie będących standardowym wyposażeniem
apartamentu.
– używania otwartego ognia (świeczki, podgrzewacze itp.)
Mieszkańcy apartamentów zobowiązani są do:
– zachowania porządku w apartamencie i wokół niego
– segregowania odpadów
– korzystania z urządzeń na terenie obiektu w sposób do tego przeznaczony, bez
pogorszenia jego stanu technicznego
Zabrania się rozpalania grilla w miejscach do tego nie wyznaczonych.
Za rzeczy znajdujące się w apartamencie właściciel nie odpowiada.
Plac zabaw przeznaczony jest tylko dla dzieci
Każdy rodzic zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem znajdującym się na placu zabaw i przestrzeganiem go zarówno przez dziecko jak i rodzica.
Zabrania się dewastacji urządzeń zabawowych oraz korzystanie w sposób do tego
nie przeznaczony.
W przypadku rezygnacji z pobytu uiszczony zadatek nie podlega zwrotowi.
Dokonanie rezerwacji terminu i wpłata zadatku na konto oznacza akceptacje
cennika, powyższych warunków oraz potwierdzenie zapoznania się z niniejszym
regulaminem, jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do przestrzegania jego
postanowień.